Showroom en werkplaats

Amsterdamseweg 122,
3812 RS in Amersfoort

T. 033-7113940
E. [email protected]
A. [email protected]

Openingstijden showroom

Zondag: gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag: 09:00 – 17:30
Woensdag: 09:00 – 17:30
Donderdag: 09:00 – 17:30
Vrijdag: 09:00 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 17.00

Openingstijden werkplaats

Zondag: gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag: 09:00 – 17:30
Woensdag: 09:00 – 17:30
Donderdag: 09:00 – 17:30
Vrijdag: 09:00 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 12.00

Snel contact met een medewerker?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Je kan op elk moment de status van je bestelling volgen in de rubriek “mijn account”. Op het tabblad “Bestellingen” staat een overzicht van al je bestellingen. Tevens wordt je via e-mail op de hoogte gehouden van elke stap in het verzendproces nadat je bij Pronto Scooter online een bestelling hebt geplaatst.

Hoe kan ik de factuur van mijn bestelling printen?

Om een factuur van je aankoop af te drukken, ga je naar “mijn account”. Op het tabblad “Bestellingen” kan je jouw factuur opvragen en printen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Om technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te wijzigen of te annnuleren bij Pronto Scooter als de verkoop heeft plaatsgevonden. Dit kan alleen als het betalingsproces nog niet is afgerond, ga dan naar “mijn account” en op het tabblad “Bestellingen” kan je order verwijderd of gewijzigd worden. Heeft de betaling al plaatsgevonden, dan kan je jouw bestelling binnen 14 dagen retourzenden. Of stuur een email naar [email protected]

Is het mogelijk om geleverde artikelen te ruilen of terug te sturen?

Als je niet tevreden bent over je aankoop, kan je jouw bestelling binnen 14 dagen terugsturen. Gebruik hiervoor het bijgevoegde retourformulier en retoursticker. Het ruilen van een artikel kan in onze vestiging in Soest of geef op het retourformulier aan voor welke maat of artikel je wilt omruilen.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je inlogt in “mijn account” kan je daar eenvoudig je gegevens beheren. Je kan ondermeer jouw bestellingen volgen, eerder geplaatste bestellingen bekijken en opnieuw een order plaatsen. Ook kan jouw wachtwoord en/of e-mailadres gewijzigd worden. En ben je verhuisd? Dan kan je daar ook jouw adresgegevens wijzigen.

Wat moet ik doen om geen e-mails meer te ontvangen van Pronto Scooters?

Als je geen e-mails meer wilt ontvangen, ga je naar “mijn account”. Op het tabblad “Persoonlijke gegevens” kan je jouw berichtgevingsvoorkeuren wijzigen.Of stuur een email naar [email protected], wij halen je dan uit het klantenbestand.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er bij Pronto Scooter webshop?

Bij Pronto Scooter online kan je aankopen betalen met de volgende betalingsmethoden:

– iDEAL

– MasterCard

– VISA Card

Voor het online betalingsproces werken we samen met Mollie, marktleider in Europa op het gebied van beveiligde online betalingen. Dit betekent dat Pronto Scooters B.V. op geen enkel moment beschikt over jouw vertrouwelijke betalingsgegevens. Pronto Scooters B.V. slaat jouw betalingsgegevens dus ook niet op.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Je kan jouw bestelling op 2 manieren laten leveren. Bestellingen kunnen worden afgehaald bij Pronto Scooter. Thuis af laten leveren door TNT.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor het laten leveren via PostNL, geldt een leveringstermijn van 5 werkdagen na aankoop. Als je jouw bestelling wilt ophalen in onze vestiging te Amersfoort, dan geldt een leveringstermijn van maximaal 4 werkdagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je een bevestigings email ontvangen hebt vanuit onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Voor het afleveren van jouw bestelling op een door jou aangegeven adres, doet PostNL 2 afleverpogingen op 1 adres. Als je de 1e keer niet thuis bent en de bestelling ook niet afgeleverd kan worden bij de buren, dan wordt een bericht achtergelaten. Op de website www.postnl.nl kan eventueel een ander afleveradres aangegeven worden. Wordt er geen ander adres aangegeven, dan onderneemt PostNL de volgende werkdag alsnog een poging om de bestelling af te leveren. Als de 2e poging ook niet succesvol is, dan kan je een afspraak maken voor een nieuwe afleverpoging.